Hej där!

Tänkte ge det ett litet försök att börja blogga. Trivs jag inte så lägger jag nog ner det ganska omgående. Jag provar att skapa en blogg därför att jag är för nyfiken för att låta bli. Har alltid gillat att skriva och jag skrev faktiskt dagbok en gång i tiden, är inte säker på varför jag slutade egentligen. Nuförtiden skriver jag mest korta anteckningar när lusten faller mig in och jag gillar att dokumentera lite smått i min kalender om vad som händer i livet, så man kan gå tillbaks och återuppleva och minnas händelser. Inget är för onödigt enligt mig att dokumenteras, vare sig det handlar om helgens hyss, kvällens middag eller om tanten jag spanade in på bussen.

Fast jag skriver den här bloggen enbart för mig själv, den som vill läsa får gärna göra det, men att fiska läsare är inget jag medvetet eftersträvar.

Den här bloggen dedikerar jag till dig Emilie!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0