Dagens.

Sitter här och har precis tryckt i mig två rostade mackor, yummie! Ska träffa klunken idag och vi ska nog ta oss till Solna och svansa runt :) Men jag måste vara tillbaka klockan fyra senast för då ska jag hämta syster.

Dagens låt: Just Dance - Lady GaGa (Feat Colby O'Donis & Akon)    *Stolt över mej klick?*

Dagens klädsel: Blå jeans med en mintgrön tunikagrejj.
Dagens vill ha: Lördag! Då ska jag och Billy på kryssning :)

Känner att jag skulle kunna göra en lååång sån där lista, men borde verkligen sätta fart nu. Ska sminka mig nu!
Tjingeling.


Kommentarer
Skrivet av: Jennie & Exxa

Rösta gärna på modellbilderna som ligger ute i bloggen
är du gullig, behöver hjälp :)

2008-05-23 @ 12:07:40
URL: http://exxa.blogg.se
Skrivet av: Linda

Ha en trevlig helg! =)

2008-05-23 @ 12:07:46
URL: http://lindasvardag.blogg.se
Skrivet av: Klick

Hah! Gillar du den nu? Det svänger ju! ;)

2008-05-23 @ 15:58:10

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0