Tröööökigt och pinsamt.

Det är så extremt trökigt att ha trökigt.
Jag hatar verkligen att vara själv och inte ha någon att prata med.


Efter en långtråkig dag blev det en sväng ner till affären, där jag köpte på mej chips. Tänkte unna mej själv ordentligt ikväll och mina chips lär bli det enda sällskapet idag tyvärr. Som vanligt lyckades jag göra bort mej lite också, det är jag världsbäst på!
Innan jag drog till affären plockade jag undan middagen och öste ner resterna i en burk. Jag märkte att det stänkte sås, men jag hittade ingen fläck på golvet sen när jag skulle torka upp det. Whatever tänkte jag och knatade ner. Väl framme i kassan så inser jag att såsfläcken hamnade över plånboken, haha mysigt värre att betala med en bearnaisésås indränkt plånbok. Den kanske inte var helt indränkt, men det var tillräckligt mycket sås på den för att jag skulle ge fel summa pengar till kassörskan, så hon fick säga till mej TVÅ gånger, haha pinsamt.

Undra om man ska kolla på 50 first dates klockan nio kanske hmm... Den är ju jätterolig men jag har sett den sjukt många gånger. Kanske kollar på filmen jag spelade in igår istället, fast den skulle jag egentligen vilja se med min baby.
Nu blir det mer svull och slapp. Trökigt!

 ... Var grymt sugen på Lantchips, gräddfil & lök är lätt den godaste smaken!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0