Sexxi baby :)

Hallå! Idag har jag varit i stan med älskling. Det var jättemysigt fast han hittade inga skor. Istället blev det ett nytt Zorroblad och en svart combatkeps från Army shop. Jag klagar verkligen inte, han passar grymt bra i den! :) Jättefint och sexigt. Jag kanske är knäpp men shit vad hett det är med sånna kepsar, I like it ;)
Efter en runda på stan åkte vi till sumpan och käkade på donken där. Dom håller på och bygger om där, så det var väldans bullrigt och byggsnubbar som gick förbi med plankor och sånt typ hela tiden, men det gjorde inget. Däremot var det några småkillar som var sjukt kaxiga, dom skrek som fan och var taskiga mot en tjej som jobbar där. Hon bad dom till slut att lämna restaurangen och då drev dom med henne och garvade. Sånt där gör mej arg! Brist på respekt...

Efter käket drog vi hem till plutt och glodde på tv och myste. Vi (Han, jag suger) zorrade även lite och jojade. Störande älskling jag har, han är fan grym på allt! Jag tycker jag är sjukt duktig som kunde joja några gånger utan att den snurrade ihop sig, men så kommer han och visar det ena trixet efter det andra. Han borde faktiskt ställa upp i någon talangtävling tycker jag!

Vid sjutiden drog jag mig hemåt, men först var jag och familjen förbi Coop Forum och Maxi en sväng. Dom ska inhandla en pool till landet, Coolt!

Nu sitter jag här och är proppmätt av mina korvmackor, slökollar på någon film på tv och planerar inför helgen lite.

Jag ÄLSKAR helger!!


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0