Nummer ett.

Jag är ensam. Jag vill vara någons nummer ett. Är man löjligt kär i någon så gör man vad som helst för den personen eller är det inte så? Fan... jag vill vara någons nummer ett. Begär jag för mycket? Jag tycker verkligen inte det. Snart måste jag vila för att jag har så ont i ryggen. Önskade att någon kunde ge mig massage. Önskar att jag hade någon att sova bredvid inatt. Önskar jag var någons nummer ett. Jag vill betyda allt för någon. Såg en dokumentär tidigare ikväll om en kille som låg i lumpen och slet som ett djur. Då och då åkte han två timmar på natten för att besöka sin flickvän och stora kärlek. Bara för att få pussa och krama henne och vara med henne i ungefär en timme innan han var tvungen att åka tillbaka i två timmar för att få lite sömn innan han skulle upp och slita igen. Romantiskt! men något sånt kräver jag verkligen inte. Bara lite åt det hållet och inte totalt likgiltighet. Jag vill betyda mer än så! Jag vill vara det viktigaste för någon och jag vill vara någons nummer ett.

Kommentarer
Skrivet av: Cicci

Lessen man blir när man läser det..men alla e ju inte lika på, som människa asså..du e nr 1 på hans sett ju. Du e i alla fall min oövervinnliga nr 1 o de vet du syrran ;)!! Hahah roliga bilder föresten du får visa mej resten sen o så får du skicka dom på oss till mej..

2008-06-24 @ 10:01:47
URL: http://detejagsomecicci.blogg.se/
Skrivet av: Cicci

Föresten om du går in på you tube o kollar de där kolla "det luktar i butiken" hahahah

2008-06-24 @ 10:22:01

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0