Min lilla plutt.

Jag gjorde en grymt god Lasagne till middag idag! Fast jag har nästan blivit van med att laga det med älskling nu, så han fattades liksom. Men det fick gå ändå och resultatet blev kanon. Till och med mamma som insisterade på att käka fisk istället, kunde inte fullfölja sin planer och satt tillslut med en tallrik Lasagne istället hehe :)

 
En bild på en geggig men mycket god Lasagne, som jag gjorde förut med mitt kära Koschle. (ja jag tycker det är kul att fotografera mat)

Min söta lilla prinsessa har de senaste nätterna skaffat sig en (O)vana att somna inne i min säng. Vi ligger och småpratar lite och jag sjunger lite för henne och sen slocknar hon. Haha. Tidigare ikväll skickade hon in en väldigt söt lapp under min dörr. Såhär stod det:

"Får jag liga ostej i kvel snela efter jag har borsta tenderna."

Hahaha :) Hur kan man säga nej till en sådan underbar liten plutt?

  ... Busy lady, talking on the "phone" haha! ♥

Kommentarer
Skrivet av: tette

tror inte det gtå att göra lassange utan o få det o kladda utanför ;)



/T

2008-06-27 @ 08:25:28
URL: http://www.pygme.net/tette
Skrivet av: Wysteriia

Åh men tack så jättemycket :D

2008-06-27 @ 08:35:31
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0