Lovely helg :)

Måndag idag och klockan är strax efter tre. Vaknade imorse av att jag hade skitont i magen/ryggen. Tror att jag har legat fel typ, blev sånt tryck över bröstet och lungorna så det var svårt att andas för en stund, men nu känns det lite bättre!
Min helg har varit både mysig och rolig :) Det är så lovely att få ladda batterierna med en skön helg, då får jag mer positiv energi inför veckan!

Fredag 20:e juni (Midsommarafton)
Jag träffade mitt beloved kochel och våra planer var ju som sagt att grilla, men på grund av det dåliga vädret så fick vi vara inne istället, synd! Men det blev ju trevligt ändå, vi käkade chorizo, potatissallad och baguette. Samt att vi klunkade i oss några cider var. Mysig dag med den rätta sortens skitsnack som bara vi kan ha. Eftersom jag inte ville sova själv så slaggade jag även kvar i Ciccis soffa. Hundra gånger bättre än att sova ensam i den här kusliga lilla lägenheten! (ja den blir kuslig på natten när det är tyst och tomt överrallt och jag reagerar på alla möjliga sorters ljud).

   ... Innan jag begav mig.

Lördag 21:a juni (Midsommardagen)
Vi drog oss relativt snabbt hem till mig för att duscha, käka och fixa oss lite inför bion. Det blev en sväng till affären för att inhandla lite grejjer som vi skulle ha till våran Spaghetti med Köttfärssås och Kokko föll även för frestelsen och köpte en stor nybakad baguette :) Den doftade ljuuuuvligt och vi stressade hem för att hinna käka den medan den fortfarande var varm... Asgott!
Vid femtiden drog vi oss till kista, bion började nämnligen klockan 18.00.
  ..Strax innan vi drog :) Jag ser fortfarande lika liten ut.

Vilken film var det vi såg då? Jo vi gick ju på premiären av "Sex and the city the movie"  :D Den var skitbra och rolig! Äntligen har jag fått se min efterlängtade film, som jag hade längtat nå kolosalt mycket efter hihi.. Som väntat var det nästan bara tjejer i salongen, förutom någon stackars pojkvän som var medtvingad och någon bög kanske. Självklart kan vell straighta manliga singlar också uppskatta filmen, men de är nog ganska få tror jag. Hur som helst älskade jag den och kommer köpa den så fort den kommer ut.










    


Efter filmen får jag sms av älskling, som säger att han är på metropol och undrar om jag vill komma. Efter en stunds funderande styr jag min kos mot sundbyberg och krogen! Träffade baby och hans brorsa som fyllde arton i fredags och därmed skulle firas lite. Vi satt och kollade lite på matchen och jag fick för mig att jag höll på Ryssland, så jag blev förstås jätteglad när dom vann haha. Till slut kom även Dennis, Cilla, Madde och Christian förbi. Trevligt värre! :) Efter bara tre cider och en drink var jag full som en kastrull och sjöng både högt och falskt som vanligt. När de stängde klockan ett hade vi inte festat klart och drog oss till slut hem till mig. Först tog jag, älskling och Robin en taxi hem till dom och resten drog och hämtade mer dricka. Vi möttes upp utanför mig och sedan blev det lite fler drinkar, massa kackel och massa dans!  :D








Hahah :P

Jag tror att sötis och jag somnade runt halv fem, efter att ha fyllekäkat ordentligt ^^

Söndag 22:a juni
När vi vaknade var vi lagom pigga, så det blev en seg men jättemysig start på dagen. Det blev duschning och hembeställning av pizza. Sedan låg vi och svullade framför en film. Eftersom min familj kommer hem på söndagar så fick vi hugga i och städa upp lite, sen drog vi till hallonbergen och handlade och pantade burkar och därefter var det destination Ursvik som gällde! Med ännu mer film och mys :) Skönt att jag fick skjuts hem sen vid halvnio typ. By the way så ringde ju klick igår också och jag håller alla mina tummar för att det ska lösa sig med kryssningen nu! Får höra med henne ikväll hur det har gått.. Hon är ju på kurs nu också, så jag måste undersöka om hon överhuvudtaget lever haha, nejdå det går nog jättebra :)


Nu ska jag käka choklad, söka jobb och sedan ta ett bad tänkte jag. 
Peace out! 

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Mohöhö!

2008-06-23 @ 20:53:31

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0