Jobbigt och shoppingsug.

Igårkväll var det jobbigt, riktigt jobbigt. Mina känslor tog över helt och jag skjuter mig själv i huvudet. Mitt hjärta gjorde fysiskt ont och det känns som att något är förlorat nu...

Har fortsatt min städning idag och varit allmänt duktig, självfallet höll chokladen mig sällskap idag igen. Det är en trogen vän det där, förutom att den får min figur att börja likna något hemskt. Jag pratade med Kokko på msn ikväll och vi är nu mer shoppingsugna än nånsin förr! Det är ju tydligen galen rea ute i butikerna nu och vi ska ta oss en rejäl sväng nu inom närmsta framtiden. Vore så roligt att hitta små fynd, min plånbok håller inte med mig, men jag vill och vill och vill skita i det fan.

Nu ska jag mysa ihop mig med lillasyster. ♥

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0