"Hon for runt som en liten duracellkanin"

Snackar med min hugo på msn och halvkollar lite på matchen.. Kom igen nu Sverige!!! Vore mysigt att ha nån att kolla med ikväll men får bli en annan gång!

Annars har jag varit hemma hos min far idag och umgåtts lite med systrarna^^ Fast jag drog rätt tidigt ändå, blev så trött på lillpluttan som var på jobbigt humör idag. Hon for runt som en liten duracellkanin och hennes humörsvängningar ska vi inte ens prata om, pust och flämt alltså. När hon hoppat upp i mitt knä för typ trettioåttonde gången och dessutom rev mej i ansiktet så jag började blöda, detta medan pappa halvslagga i soffan, så kände jag för att dra mig hemåt. Man ska inte sticka under stolen med att bebisar ibland kan vara sjukt jobbiga. Fast likt förbannat älskar man dom ändå och smälter varje gång dom ler. Speciellt Ellsis som har världens mest charmiga skrattgrop! 

Jag har tänkt lite nu (eller nej jättemycket) om att eventuellt dra till London senare i sommar. Ett gäng tjejer i fyra dagar. Shit vad kul det vore!! Jag hoppas jag kan lösa det på något sätt med pengar och att det blir av. Har alltid velat åka dit av nån mysko anledning, allt verkar vara så himla coolt bara hehe :D Snacka om att jag skulle ha kameran i högsta hugg typ hela tiden då!  


Nu börjar jag faktiskt tröttna på den här sidan, det krånglar ju heeela tiden och nio av tio gånger jag får lust att blogga så funkar det faktiskt inte .. Grrr! 
Man kanske ska byta sida eller lägga ner det här med bloggandet helt enkelt  :P

Kommentarer
Skrivet av: Hugo

Säger som Joey: LONDON BABY!

2008-06-10 @ 21:38:53

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0