God morgon!

Midsommar idag woho! Just nu sitter jag och käkar frukost och kollar lite på "The Hills" på youtube. jag har lyckats fastna i det också :)
Pratade med baby också och han verkar ju lite bättre, men det får man vell se.. Koschel slutar om två timmar, så snart får jag sätta fart här..
Vad myyysigt det ska bli, undra vad vi ska grilla bara.. Jag är typ sugen på värsta köttbiten, men det är så svårt att grilla det på engångsgrill. Vi får se vad det blir! Antagligen håller vi till i sumpan iallafall, i närheten av där hon bor :)
Jag önskar nästan att jag hade någon blommig klänning att sätta på mig idag, hade jag jämnt på midsommar när jag var mindre, men något sånt äger jag inte idag tyvärr. En blommig kjol skulle också vara jättefint, lite sommrigt sådär.
Jag får nöja mig med att ha något färgglatt iallafall 8-)

Åååh jag letar efter en låt som har varit med i The Hills, men vet inte vad den heter. Den är så himla bra! "It´s gonna take a long time to blabla.." Någon som vet vad den heter??

Glad Midsommar till alla!

Kommentarer
Skrivet av: Your darling<3

hellu älskling jag hade inget för mig så ja kolla upp vilken låt du leta efter =) det var ju Pink, att du inte hörde det hehe:P

aja hära har du länken till låten iaf :) hörs sen! Älskar dig MEST<3

http://www.youtube.com/watch?v=s2iy-fDCIfA&feature=related

2008-06-21 @ 11:06:13

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0