En sexmissbrukares bekännelser.

Ja, så hette filmen jag såg på tv igårkväll. Den var bra! Handlade om en kvinna som utåt sett levde ett relativt normalt liv (hur ett sånt nu är egentligen) i ett fint hus med sin man. Inombords mådde hon ändå inte bra och hade flera affärer bakom sin mans rygg. Hon utvecklade ett sexmissbruk och träffade olika män, som inte var några änglar precis. Det hela gick längre och längre och tillslut blev hon intagen på en vårdanstalt för att få hjälp att bemästra sitt missbruk. Efter timslånga terapisamtal, kom äntligen sanningen fram att hennes far hade tvingat sig på henne sexuellt flera gånger under hennes barndom. Han tog hennes oskuld när hon var endast fem år gammal.
Så jävla hemskt!

Kanal fem visar filmer klockan 20.00 på söndagar som är baserade på verkliga händelser. Oftast är det hemska berättelser, men desto mer intressant. Jag gillar för det mesta när det är verklighetsbaserat, känns äkta på ett annat sätt då.

Vad har hänt idag då? Jo jag har varit i Kista med Nathalie och letat efter en grejj till en viss person. Mer info om det senare! Sedan var tanken att jag skulle följa med till hallonbergen för att spana in hennes pappas Thai Takeaway lite snabbt. Jag råkade visst bli kvar ända till halv nio på kvällen. Vi satt och snackade skit och blev serverade Thailändsk mat. Grymt sjukt ruskigt gott! :)
Imorgon är planerna att vi även ska hinna med en tripp till Solna innan det blir att ge sig av på La cruise. Ska även träffa min älskling, hoppas jag på iallafall.

Snart ska jag kolla lite Satc och försöka somna in...

PUSS och GODNATT.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0