En blöt kväll..

I lördags gick jag och älskling hem till Dennis och Cilla för att kolla på matchen och dricka lite. Störande match! Fan att Sverige torska. Men vi hade jättetrevligt. På något vis lyckades jag bli väldigt full under kvällen också höhö. Slå ut en del av ena framtanden hann jag också med. Den är jättevass nu, så den skaver mot läppen typ hela tiden, sen ser jag ju lite miffo ut också. Menmen shit happens, drygt att det säkert kommer kosta massor för att fixa till den bara.

Efter några timmar i hallonbergen så tog vi en stortaxi till metropol i sumpan. Där sveptes det rejält och jag pratade med massa fulla människor, jag var ju en av dom så vi hörde liksom ihop. Kvällen var iallafall rolig och jag hade jättekul :) Vi vinglade hem när dom stängde och var vell hemma vid tvåtiden. Då blev det fyllekäk i mängder, något jag knappt minns men tydligen kokade jag makaroner.

Det jobbiga med blöta kvällar är ju såklart dagen efter! Då var man inte pigg, jag har aldrig spytt så mycket på en och samma gång heller. Fast det gick över ganska fort ändå och jag och baby gick till affären och köpte hamburgare, pommes och bearnaisésås. Sen låg vi och svullade och kollade på "This is England".

Hemma strax innan vi gick i lördags såg jag ut såhär 
       ... Ser lika liten ut som vanligt.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0