Ängeln i rummet.

Jag har verkligen blivit frälst av massa svensk musik nu. Vet inte varför men har börjat lyssna sjukt mycket på typ Lisa Nilsson, Eva Dahlgren och Marie Fredriksson. Det finns så himla många vackra svenska låtar!

Imorgon ska jag antagligen till stan med älskling och kolla runt lite. Vi ska leta skor till honom bland annat :)

Dagens låt: Ängeln i rummet -  Eva Dahlgren
Dagens klädsel: Svarta mjukisbyxor och rosa t-shirt
Dagens mat: Kyckling i stora mängder och sallad.
Dagens humör: Uttråkad till tusen..
Dagens fulaste: Den här bilden på mej och Klick som jag hittade på facebook höhö..
(Det är ju tur att man inte ser höggravid ut iallafall .. Suck!)


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0