Snart så..

Aloha!
Lite dålig uppdatering på mig kanske.. Har inte gjort så mycket de senaste dagarna. I fredags blev det lugnt med en hemmakväll. Jag käkade kakor och glodde på sex and the city typ hela kvällen. Agerade kock till familjen gjorde jag också, min köttfärssås blev riktigt lyckad den här gången. Det är jätteroligt att laga mat till flera stycken som ska äta! Köttfärssåsen smakade tomat, rödlök, champinjoner,chili och vitlök. Alltid lika kul när det blir uppskattat också :) Man kanske ska satsa på en framtid inom kockyrket? .. eller inte, jag skulle nog bli uttråkad och trött på matlagning då. Det är bäst i lagom mängder^^

I lördags var jag i Solna en sväng med Klick, vi gjorde några små ärenden bara. Thank God för att busstrejken är över nu förresten! Hoppas det håller i sig. På kvällen var mina planer att även då bara ta det lugnt hemma framför någon bra film. Älskling känner sig fortfarande inte bra, men jag hoppas han blir frisk och kry snart!
Efter någon timme fick jag dock avsmak på att ta det lugnt och det började krypa i kroppen på mig. Jag klarar inte att sitta inne en hel helg utan att göra något alls! Drog med mig Klunken ut och gick en sväng för att sedan placera oss utanför Rissneskolan en stund, där vi snackade mängder med skit och klunkade i oss två "Lonken". Jag hade även en liten flarra "Fishot" med mig i väskan. Det värmde fint ute i det kyliga vädret. Man känner sig som en blandning av en gammal alkis och en liten fjortis. Men kul var det! Vi hittade även en liten vän, i form av en slapp boll som vi lekte med ett tag haha.
När vi hade tröttnat på det så styrde vi kosan mot Sundbyberg för att sätta oss på någon krog en stund. Det blev till slut Greens och där fortsatte skitsnacket. Vi fick sällskap av Henke och Donny efter ett tag också, väldans trevligt! :)
De stängde runt 01.00 och då var det ändå på tiden att röra sig hemåt.

Ange och jag lyckades (of course) precis missa tunnelbanan och nästa skulle komma om 22 minuter. Fine, det skulle varit helt lugnt om vi inte var så satana perkele pissnödiga!  Haha vi gick runt en ring på perrongen säkert minst tusen gånger. Jag tror jag till slut hamnade i någon slags trans eller nått :P Snacka om wonderful känsla när man väl kom hem till toan!
 

Idag har jag städat och rensat bland massa grejjer. Till exempel så har jag slängt massor med urgammalt smink som bara legat och skräpat, skönt!! Imorgonbitti blir det att storhandla, mina medmänniskor drar nämnligen till landet och är borta i fem veckor! Gudomligt skönt att ha lägenheten för sig själv :) Fast helt själv tycker jag ändå inte om att vara, så älskling lär bosätta sig här lite halvt. Kanske även Nathalie ett tag.. Blir bara glad av lite sällskap, jag har fan börjat bli riktigt sällskapssjuk nuförtiden.



Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0