Hemma bra men borta bäst?

 Tjabba Tjena!
Nu är jag hemma igen. Eller kom ju hem igår men har varit så jäkla galet trött så jag var vell inte helt klar i huvet förrän nu kanske.. Kryssningen blev lyckad tycker jag! Jag hade jätteroligt :) Hade lätt kunnat köra på nått dygn till^^ Mådde inte det minsta dåligt av gungandet heller.

Klicken fick en stor drinkbok av mig och Hugo med 1001 recept på olika drinkar, med jättefina bilder i också! Jag funderar nästan på att köpa en till mig själv.. Hon fick också en "vanlig" bok som handlar om en ung rysk tjej som blir utsatt för trafficking (hum stavas det så?). Det är en sann historia som verkar intressant att läsa, hoppas hon gillar den! Hon blev till och med gratulerad av båten och fick en chokladask och en ros, Gulligt tycker jag!
 ... En glad Ange som precis öppnat sina presenter.

Själva båten vi åkte med var absolut godkänd, stort härligt disco! Det enda jag har och klaga lite på var vell kanske utbudet av käk, det borde finnas fler billiga matalternativ. Skräpmat hello?! Men annars var som sagt allt tipptopp, jättekul att träffa lite nytt folk också! Alla var supertrevliga :)

 ... Nattis och jag poserar på toan innan vi drog till nattklubben.

  
  
  
  
 

En rolig kväll!

Dagen efter blev det liiiite lugnare...

 ... Jag, Älskling och vattnet.

Självfallet blev det några återställare på onsdagen, hittade en drink som var skitgod! Den hette "Summer Chill" och smakade vattenmelon, yummie! Jag satt även och kollade på mumintrollen som underhöll barnen, frågan är vilka som tyckte det var roligast..barnen eller Jag? hahah...




Kommentarer
Skrivet av: Klick

Haha vad läckra bilder! ^^ jag hade kul jag med, så tack för den kvällen :D du måste skicka alla bilder till mig sen!!

2008-07-04 @ 01:32:13

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0