Grattis Ange! :)

                                                                               
 
Min Underbara lilla friendie i vintras.

Idag fyller min söta Klick 21 år :) Stort grattis till dig och hoppas du får en underbar dag! Lite senare ikväll så ses vi, för då blir det kryssning! Vi är ett gäng som ska åka från Värtahamnen till Åbo, det är bara 23 timmars kryss. Det tycker jag brukar vara alldeles lagom. Jag hoppas verkligen på fint väder också och helst vindstilla så det inte gungar så mycket.. Jag har en tendens att vara känslig mot sånt. Men iiiih snart bär det av, vi ska åka med Silja Festival. Det blir nytt för mig! Schpääännande :D


Jag är så jävla trött idag bara, borde försöka vila en stund nu egentligen innan jag ska sätta fart och duscha och fixa mig.

Kameran åker givetvis med också! Här ska det fotas minnsan! ... Nej tyvärr älskling jag glömmer den inte den här gången heller ;)

Hasta la vista baby!

Kommentarer
Skrivet av: Cicci

värst va du e aktiv bloggerska nu da :D ..har precis haft besök av din mor syster o bihanget :) Hoppas du får de kul på krössningen o att de går bra me diverse saker.. pöss

2008-07-01 @ 13:48:18
Skrivet av: Klick

men suck...det var ju knappast den charmigaste bilden man sett!

nu ska jag soooova, helt slut ju ;)

2008-07-02 @ 22:58:56

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0