Goooood morning Vietnam!

Godmorgon!
Usch vad vi har sovit dåligt, både igår och inatt. Det är varmt och det är täppt i näsan. Älskling hostar som en jag vet inte vad och det gör ju att båda han och jag blir sömnlösa. Jag måste erkänna att jag är lite trött idag men inte är jag bitter för det! Det är bara att hoppas på att man somnar gott ikväll istället.

Som de flesta i min närhet vet så älskar jag att fotografera och har i princip alltid med mig kameran, vart jag än är.

Vårat minigolfspelande till exempel har jag dokumenterat varje år och det har sett ut såhär: 
 

  


 

Bilden i mitten var ju inte så jäkla munter hahaha!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0