Gårdagens och Emilie in the city.

Tjena!
Igår var jag ju som sagt och träffade pappa och syrrorna. Det var trevligt men efter ett tag blir det väldigt intensivt. Vi var ute på gården och jag kollade när Elin och några andra ungar hoppade hopprep, medan jag försökte lapa lite solsken. Jag är så ruskigt blek och vill så gärna ha lite färg på kroppen nu, överväger nästan att smörja in mig fuskbrun snart för jag trivs mycket bättre med att ha lite färg på min annars naturligt kritvita hy.

 ... Jag och ungarna.

Efter en stund gick vi till ett café i sumpan där jag beställde en päronsmakis och en skitgod hallonpaj med vaniljsås!
När vi hade fikat och snackat klart så hoppade jag på bussen till hallonbergen, där jag mötte upp älskling och handlade på prisextra. Sedan blev det till att åka hem för att baka chokladmuffins och laga mat. På lördagmorgon blir jag nämnligen upphämtad av mormor och morfar och vi åker till landet, där systers födelsedagskalas väntar på söndag. Därmed har jag bidragit till kalaset nu med 24 stora chokladmuffins :)

 ... 6 st av dom^^  (chokladbitar i och siktat florsocker över)

 ... Min middag!

Fan vad det regnar ute nu! :S ... Jag sitter just nu och väntar på att min Hugo och Klick ska höra av sig, så att vi kan bege oss in till stan en sväng :) Jag vill kolla på de där satana jeansen igen! Har spanat in ett par men de finns aldrig i min storlek. I need them badly!

Tjing sålänge!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0