Drunken monkey!

Schvamp.

Nu är klockan 02.20 och älskling och jag har precis kommit hem. Det är fredagkväll/natt och denna evening har spenderats i Bergshöjden med trevligt folk, mycket skitsnack, musik och lite alkohol. Jo ganska lite faktiskt för min del, ovanligt nog ;) Baby har nog fått i sig lite mer och står just nu i kallingar och lagar fyllekäk i köket. Det verkar bli chilikorv med färsk potatis och café de paris. Riktigt smarrigt ska det bli! Jämnt när jag har festat till det lite, så blir jag så sjukt hungrig efteråt .. Är det bara jag som brukar bli det?



Om en vecka kommer schwestra mi hem igen från Grekland :D Jag saknar den lilla skitungen faktiskt..måste visa henne min idé på tatuering också! Vi har nämnligen bestämt oss för att tatuera oss tillsammans med någon slags symbol eller nått som står för vänskap/systerskap eller liknande. Det kommer bli riktigt kul att göra det tillsammans med henne :)
Någon som har något tips på tatuering??

Hoppas alla haft en trevlig fredag! :)

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0