Absolut dödstrist..

Jag har tråkigt och känner mig ensam. Jag har gråtit och varit ensam. Jag har varit skitledsen och hatar att känna mig ensam.

Igår var det ännu en jobbig kväll, det tar på mitt psyke så enormt när allt runtom en blir till skit, när människor man bryr sig om blir behandlade som skit och mår skit. Jag tackar Nattis för en mysig kväll med tv-tittande, skitsnack och varm choklad. Det är svårt att uttrycka när man behöver någons stöd, så det uppskattas ju extremt mycket när man får det utan att behöva be om det. Massor med kärlek till dig Hugo! ♥

Nu ska jag ta mitt nedstämda jag och göra ett stort glas O'boy och kolla på tv.

Är fan sugen på en cigg just nu, trots att jag hatar allt med rökning egentligen. Så dumt!


Kommentarer
Skrivet av: Josefin

sv: åhhh tack vad du är gullig, fan vad glad jag blev, du gjorde min morgon! tack gumman! ååhh kram på dig för att du är så söt o snäll! du kan få va min pjuklarv :D

2008-07-09 @ 09:47:31
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0