This weekend then då

I fredags gick inte planerna riktigt som de skulle, men det gjorde ingenting för det blev en toppenkväll till slut iallafall. Koschel och polack kom hit och sjöng karaoke, spelade kort, snackade skit och spelade "Fyllefia" :) Det shotades så det stog härliga till och jiisus vad jag garvade!

KÖTTSHOT! ... aldrig har ett sånt tråkigt ord gett mig så ont i magen av skratt förut. Tårarna rann och magen gjorde ont haha! När jag tänker efter så är det faktiskt en ganska bra träningsmetod det där..

På lördagen var jag tvungen att röja upp rejält om jag säger så, men det var det värt ;) Mot kvällningen kom älskling till mig och vi hade en underbar myskväll och han sov kvar. ♥
Det är med blandade känslor som jag märker mer och mer att sommaren faktiskt är slut nu när som helst. Bara en sån liten sak som att alla sommarprogram på tv har tagit slut nu. Fast det betyder ju faktiskt inte att man behöver anpassa sig helt till hösten ännu. Jag fortsätter att klä mig i somriga färger och fler grillkvällar ska definitivt planeras!

Nu tänkte jag spana in en film på 5:an som låter ganska bra. Jag brukar ju fastna för filmer som är verklighetsbaserade.
"Historien om Liz Murray"

Ciao sålänge!


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0