Nipple Fuck!

Har varit ute och gått med Ange i över en timme och bara snackat massa skit. Mest lyssnat på hennes skit faktiskt ;) Men det är alltid lika roligt att få sin uppdatering! Efter promenixen slängde vi oss i soffan hos mig och käkade popcorn och kollade på filmen "40 year old virgin". Så jäkla rolig haha, bästa var när han blev halvt vaxad på bröstet och skrek saker som "nipple fuck", "como se llama" och "Kelly Clarkson". Vi garvade!


Nu är jag precis tillbaka från affären och ska ta mig en låång härlig dusch innan min baby kommer hit och vi ska käka pannkakor/plättar med grädde och sylt (det blev inga igår) :)

 ... Nu blev ni allt lite sugna va? ;)


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0