Min dröm är över förtillfället.


Jo alltså, jag bor inte själv med älskling längre. Jobbigt jobbigt...
Vad hände igår då?
På dagen var jag och baby ute på en picknick och grillade chorizos med bröd, asgott och jättemysigt. Jag älskar grillat.
På kvällen blev till att först genomföra de obligatoriska lördagsvanorna, nämnligen att mysa ihop oss framför disney och barnen på luna. Haha JA det är barnprogram, men det är så himla mysigt att alltid kolla på det tillsammans och jag har liksom fastnat lite i det också. :) Efter det blev det att spela spel och rocka loss till en massa bra musik samt fördricka lite. Runt halv tio drog vi oss mot krogen. Jag vandrade runt i en halvtimme och väntade på Cicci, Pola, Muhammed och Sofia. Mitt enda sällskap var en 7,0% päroncider som smakade AS. Drack aldrig upp den.. När de väl kom så blev det en sväng till 7eleven för att köpa cigg och jag var vid det laget så grymt nära på att pissa ner mig. Belamrade toan det första jag gjorde när vi kom fram och därefter hälsa på alla människor. Det var ovanligt mycket folk ute igår! Träffade på mängder med kända ansikten :) Roligt! När stället stängde drog vissa av oss vidare och det var dags för kvällens roligaste stund, nämnligen att Kokko och jag hoppade runt som fan på dansgolvet. LOVELY!
Kom hem runt 04.00 och lagade pyttipanna med ägg och deckade strax efter. Härlig kväll som vanligt och ooh jag drack Cosmopolitan för första gången :) Den smakade inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det var också en ganska dålig Cosmo enligt vissa. Jag får testa någon annan gång igen.

  ... Det här är jag.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0