Jag älskar att äta!

Har nyss halvkollat lite på Outsiders och käkat ischokladglass med kokos på (Ja jag tycker det är gott med kokos på glass). Även fast jag har ätit en stor middag och efterrätt på det så är jag inte mätt på länga vägar. Blir nog till att göra några mackor strax och sedan ska jag slå mig ner framför programmet "Singelmammor" som jag av någon konstig anledning har lyckats fastna i. Jag har alltid varit ett litet matvrak och älskar att äta, både nyttig och onyttig mat slinker ner i mig.
Pasta, Grillat, Choklad, Kyckling, Ost, Sallader, Såser, Paprika, Gratänger, Kakor, Vitlök, Jordgubbar, Tacos, Kinesiskt, Fisk, Pannkakor, Thailändskt, Friterat, Husmanskost, Skräpmat, Italienskt, Kött, Morötter, Smultron, Baguette, Kalkon, Curry, Pajer och Grytor. Det finns så sjukt mycket saker som är gott!!

Jag blir alltid så sjukt rastlös på kvällarna och där är en stor anledning till varför jag bloggar som allra mest då. Skriver ju verkligen inget speciellt, men vill ändå bara skriva av mig om ingenting :)

  

Är det fler där ute som älskar mat lika mycket som jag gör? ;)

Kommentarer
Skrivet av: hugo

Gah, ME MIG MAT!!!!

2008-08-26 @ 17:45:13

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0