Här vankas det..

Här vankas det köttbullar och tagliatelle haha :) Sedan blir det fredagsdrink och lite röjj av lägenheten. Möjligen kommer allt fölk hit och förfestar lite och så blir det krogen efter det kanske. Låter som en helt okej plan iallafall. Ååååh jag älskar musiiik! Så jävla underbar stämning det kan bli bara tack vare lite sköna toner :P
Just nu är det Whiskey Lullaby and it is good!! Nu ska jag käka lite och sen blir det dusch och diverse, samt lite kortspel och några cider ;) Gut!

Fan jag glömde fylla på pengar på mobilen idag när jag var ute, får se om jag hinner det sen. Missar blubbens samtal hela tiden och det är störande! Ska förhoppningsvis få snacka med henne senare idag på något vis :)

Puss och kram hela dan´
Grattis Stockholm och alla sanna 08:or .. Det är våran dag! ;)

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0