Brrrr it´s cold in here!

Det är så sjukt kallt överallt, jag borde bli en eskimå så jag klarar av kylan bättre.

Idag är det fredag och jag är inte ute någonstans och hittar på satyg, utan jag sitter hemma i mina mjukiskläder och tar det luuugnt bara :) Igårkväll blev det en del, så jag är lite sliten idag. Vi var ett gäng på krogen och jag hade jättetrevligt :)
Efter stängning drog jag, Madde och Billy vidare till Ursvik där vi mötte upp Robin och sen satte vi oss i parken. Drack, åkte linbana, snacka massa skit och skratta :D Jag hade löv överallt på slutet av kvällen haha! Det hela avslutades iallafall med goooda piroger^^

Nu blir det popcorn och film för hela slanten! 

 ... Är det här en "look" värd att satsa på?


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0