28/8 yao.

Ny dag, nya möjligheter.
Igår spenderade jag hela dagen i Sundbyberg med Cicci och Whalter. Helt wunderbart med lunch, fika, bus, spring i skogen, filmtittande samt det obligatoriska skitsnacket :) Vi gjorde även upp lite planer för helgen och på lördag är det utgång som gäller, för då ska koschlet firas lite i förväg. Det kommer nog bli great!

Alldeles strax ska jag bege mig ut på presentjakt åt diverse människor, sen tänkte jag hämta ut biobiljetter och gå på systemet. Måste hinna käka lunch snart också, magen kurrar! Ikväll kanske det blir kräftskiva (?)

Stort grattis till Henke, som fyller 21 år idag :) Hoppas du får en fin dag.

Nu ska jag föna håret och sminka mig...
Over and out.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0