21 april 2012.

Dålig bloggning här. Praktiken går bra, har fullt fokus på den. Jobbar hårt och gör mitt allra bästa. Jobbade även i Sollentuna i veckan, det var lite annorlunda. Nyttig erfarenhet, men hjärtat finns verkligen i Vällingby. Börjar känna mig som en lagerhausbrutta.. Kör min sista vecka nästa vecka. Skriver lite mer om min tid på Lagerhaus efter den tänkte jag.

Annars är det helt okej, trivs i lägenheten. Allt är bra mellan Niklas och mig och det mesta bara flyter typ..

Jag skulle kunna skriva en hel jättemassa, men har bara en enda sak i huvudet...

Du ♥

Fan.

Jag hade käkat lunch i sumpan med pappa och syster och efter vi sagt hejdå så gick jag mot bussen för att åka hem. Vid busshållplatsen ser jag i fönstret vilka som kommer bakom mig. Han och hans bror. Hjärtat stannade och jag frös till is. Vad fan ska jag göra? Springa? Jag stod helt jävla still och stirrade rakt framför mig på vägen. Dom stannade någon meter ifrån mig, bredvid mig. Jag fattade mod och gick rakt emot dom. Sa hej och gav Billy en kram innan han hann säga något. En varm och lång kram där vi höll om varandra hårt....
Kramade sedan Robin och sen var det igång. Snacket, om allt och inget, ytligt snack om livet i allmänhet. Vi log och skrattade och pratade.. Sen åkte vi bussen tillsammans och det fortsatte hela vägen. Snacket. Bland annat om min pojkvän. Om min lägenhet. Om Lagerhaus. Om hans jobb. Om hans lägenhetssökande. Om våra familjer. Vid hallonbergen var det dags för mig att kliva av. Jag sa att det var roligt att träffa dig och han sa detsamma.. Jag lutade mig och gav honom en snabb kram, tittade på honom och sa "Det här gick väl ganska bra?" Han sa ja.. Jag gav honom en puss på kinden och gick av bussen.



Fan. Fan. Fan.   



Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0