5 oktober 2011.

Har nu legat i flera timmar och gråtit. Det gör så ont i hjärtat. Jag är så arg och känner mig så otroligt missförstådd och sviken. Sårad. Jag vill bara ringa dig och få höra din röst, höra dina ord. Fan nu forsar tårarna igen. Jag tänker på dig och jag saknar dig så jävla mycket. Mitt fina hjärta. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Hur länge ska jag orka utan dig? Jag önskar att du kände samma sak. Du är det bästa som har hänt mig och jag blir aldrig hel igen utan dig. Jag saknar allt hos dig, allt allt allt. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Vet du om det pälskling? Kan du känna det?

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0