12 oktober 2011.

Höstdepression AB. Det drabbar ju sjukt många. Fast jag lider nog av depression mer eller mindre året runt. November brukar kallas självmordsmånaden, eftersom det är flest antal människor som tar sina liv då. Det är fortfarande oktober men jag tampas med mina mörka tankar en hel del. Försöker tänka positivt och se saker från den ljusa sidan, ibland går det helt okej. Jag kämpar för att hitta glädje och styrka. LYCKA. Det finns några knep att ta till för att öka chanserna till välbefinnande. De senaste dagarna har jag testat allt jag kan komma på för att öka lyckohormonerna en aning. Jag har umgåtts med snälla människor, jag har njutit av god mat, jag har haft sex, jag har tränat, jag har städat rent hemma, jag har till och med försökt mig på att meditera. Mitt experiment fortsätter.. Fan vilken god middag jag lagade idag, risnudlar och thaikycklinggryta. Det enda som saknas är en god vän nu känner jag. Jag saknar sällskapet av mina vänner.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0