1 november 2011.

Sitter i en park och grinar som så många gånger förr. Fyfan för pisskylan, inte konstigt man blir sjuk. Hade det varit lite varmare hade jag kunnat bo på gatan. Tackade ja till lägenheten jag kollade på igår, men fick den inte. Skulle kunna göra mycket för två flaskor vodka just nu. Kanske att man ska sova i tvättstugan? Fast på något sätt känns det läskigare än att sova ute konstigt nog. Jävla skitliv. Större delen av det lider jag bara ändå. Har det roligt och trevligt och mysigt ibland, men sen då? Jag tycker inte något är tillräckligt ändå. Uppskattar jag inte det/dom jag har? Jo det tycker jag nog att jag gör. Det är ju fan det enda jag lever för. Jag orkar inte vara ensam med allt längre. Jag är så jävla olycklig jämnt och fucking ständigt. Hoppas ni har det bra iallafall med mina närmaste. Skadar ni dom på något sätt så sov fan med ett öga öppet. Jag är trött på svin. Punkt slut. Nu fryser baken så nu är det promenad ett tag igen. Fan vad jag klagar. Måste bara få ut mina känslor en smula någonstans.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0