2 mars 2011.

Det är som det är. Sinnessjukt jobbigt. Men jag har gett mig fan på att kämpa som aldrig förr. Jag ger allt vad jag har nu och det får bära eller brista. Jag vet vad jag vill ha...

I måndags tog jag tåget till Västerås för att hälsa på mormor och morfar. Sov över en natt och tog tåget hem igårkväll. Det var mycket trevligt att träffa dom och även skönt att komma iväg en stund.
Idag har jag haft syskondag med min lilla gris. Vi har ätit pizza och varit på bio och sett "Trassel". Bra film!

Imorgon ska jag äntligen på marsmötet på Soc. Dock verkar det som att min handläggare är sjukskriven och det känns inge vidare just denna månad men jag hoppas ersättaren kan hjälpa mig med mina små planer. Därefter ska jag bege mig till Slussen. för att hoppa på Birka på en 23-timmars kryss. Trevligt förhoppningsvis..

Såren läker aldrig med tiden, det bildas onda kliande skorpor och slutligen hemskt fula ärr. Skrapar man på ytan så börjar dom blöda igen. Jag behöver plåster och bandage.

Älskar dig idag, imorgon och dagarna efter det... ♥




Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0