30 juni 2011.

Ett stycke svettig Emilie här.
Fint väder ute, härligt. Började dagen med att gå till soc för att lämna in papper och snacka lite skit. Tog sen bussen till sumpan och lunchade med far min. Trevlans. Han ställde femhundrasjuttiotre frågor om min nya pojkvän höhö. Sedan mötte jag upp Jennifer och vi satt och myste i solen ett tag.

Jag gillar fina vädret, jag gillar mina vänner, jag gillar att skratta, jag gillar min pojkvän. Jag tycker verkligen om honom. Det hade jag inte förväntat mig, inte till den här graden iallafall. Men han gör mig glad och vi hittar på en massa saker som får min hjärna att vila från mindre bra tankar.

Men likt förbannat så tänker jag på B varenda jävla dag. Drömde om honom inatt och nyss bröt jag ihop och grät en skvätt. Saknar honom så otroligt jävla mycket. Jag hatar dig din jävla idiot, men jag älskar dig mer än vad någon någonsin kommer att förstå.
Du fortsätter att ignorera mig och låtsas som att jag inte finns... "Vi måste gå vidare..Vi måste gå vidare..."
Jag tror att du är rädd. Rädd för att du älskar mig också.

Jag kan gå hand i hand med N och jag kan mysa och gosa hur mycket som helst med honom och tycka att det är underbart. Men den dagen jag ser B med sin nya kärlek, då vet jag inte om jag orkar hålla masken längre.

Var bara tvungen att ventilera mig lite... Mitt lilla huvud blir overloaded av alla tankar ibland..för att inte tala om mitt hjärta... 


Midsommarhelgen var galen. Festande på sjukt hög nivå och möten med extremt mycket nytt folk, kul! Men sjukt. Härom kvällen satt jag, Niklas, Cicci och hennes kille ute och grillade en massa god mat. Shit vad mycket mat och grejjer vi hade haha. Trevligt var det.

Imorgon ska jag en sväng till HB för att hämta mina nya brallor och mot kvällen blir det till att fira min kära Korvklunk som fyller år. Eventuellt träffa N också :) Lördag vankas grillfest. Antingen med pappas familj i stugan eller med polare. Whateveeeeer.. Kände att det var dags för ett nytt blogginlägg and here it is.

I'll be back.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0