1 juni 2011.

Oh my fucking Lord of God. 1 juni. Juni alltså!! Juni? ... Galet.

Senaste dagarna har jag varit sjuk och känt mig allmänt väck. Halsen är svullen och det är svårt att andas ibland på grund av det. Samtidigt som jag hade en jävlig mensvärk denna gång. För att inte tala om att mitt ansikte håller på att ruttna bort. Ja ruttna. Det började med ett litet munsår typ, som blev ett sjukt stort jävla varigt munsår, som blev ett till, som blev åtta finnar, som blev utslag under ögonbrynen. Ser förjävlig ut. Nu har jag tagit det lugnt ett par dagar. Så jääävla tråkigt att ta det lugnt! Jag vill ha kul!!! Måste ha kuuuul!!
Men för kroppen var det nog bra med lite lugn och ro, jag har precis tvättat bort en ansiktsmask, smörjt in diverse utslag och sår med aloe vera och nu ska jag sätta mig på balkongen med en kopp te.

På vårmarknaden kändes det så mycket i hjärtat att jag inte visste hur jag skulle bete mig. Jag var så rädd för att träffa på B, jag var glad över att gå hand i hand med N. Jag känner mig så kluven, vad ska jag göra liksom. Är glad över N. Vet att N inte kommer leda till något seriöst. Saknar och älskar B att jag går sönder. Vill ha en rolig sommar. Måste få en rolig sommar år 2011... 

Är så tacksam för mina vänner! 
Moschel, Klick, Jen, Tom ♥ 
Alla nya polare och bekanta :)
Hoppas även på att få träffa mina underbaringar Blubb och Hugo massa i sommar, saknar er! ♥  


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0