21 januari 2011.

Tjenis Penis!

I tisdags efter psykologen så smsade jag mamma och undrade om hon ville ses en stund. Sagt och gjort så köpte vi pizza och käkade middag tillsammans här hemma. Så fick hon se hur jag bor typ också. Det gick relativt smärtfritt och var nog rätt bra. Att vi sågs och pratade lite.. Vi ska ses nästa vecka också.
I onsdags hos läkaren beslöts det att jag ska öka min dos på medicinen och jag blev även sjukskriven i någon månad till. Ska ta itu med en del saker. Igår spenderade jag större delen av dagen i tvättstugan med resultatet att alla mina vita kläder nu stinker FISKBULLE. Mindre kul, jävla blekmedel! Får nog köra tvätten ett par gånger till och försöka få bort skabblukten. Idag gick även besöket hos psykologen bra, jag tycker om henne! Nu ska jag strax röra mig mot banken och sedan soc för att fylla i en ny ansökan och lämna in ett inneboendekontrakt samt hyreskvitton och lite annat skit.

Fredag - Psykologen, Banken, Soc, Styra upp lägenheten en aning, Rensa avloppet, Ta en bira på lokalhaket.
Lördag - Träffa Klick och öla på någon krog.
Söndag - Träffa Emma och ta en fika?
Måndag - Stan med Cicci, pierca mig.
Tisdag - Psykologen, Styra upp min "sovhörna".
Onsdag - Träffa mamma, leta efter en ny väska (har sabbat min).

Nu ska jag strax lägga på ett kol, ska bara lyssna lite mer på The Baseballs och eventuellt klicka hem ett asgrymt örhänge.

Smell you later!



Saknar dig otroligt mycket ♥



Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0