15 januari 2011.

Hur länge kan man gråta, hulka och kippa efter luft innan man svimmar?
- Svar: Jävligt länge uppenbarligen, helt sjukt.

Jag vill slåss. Slå dig gul och blå. Spotta dig i ansiktet och stirra dig i ögonen. Mitt hat har nått högre höjder. Du är ett äckligt svin. Du är en kallblodig mördare. Jag kommer aldrig förlåta dig.


Jag känner inte längre igen mig själv. Jag vågar inte uttala mina tankar högt. Vågar inte uttala mina känslor högt. Vågar inte skriva ner det. Ingen känner mig längre.

Söndag - Gråta. Bio.
Måndag - Gråta. Soc.
Tisdag - Gråta. Psykologen.
Onsdag - Gråta. Läkaren.
Torsdag - Gråta. Tvättstuga.
Fredag - Gråta. Psykologen.
Lördag - Gråta. Dricka öl.
Söndag - Gråta. Vettefan.

Jag är så ledsen och olycklig att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Smärtan är olidlig.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0