19 februari 2011.

Bor av lite olika anledningar i mammas lägenhet i helgen. Dom är på landstället. Passar på att rensa ut massa gammalt skit i lådor och garderob. Hittade tre tomma vodkaflaskor, sex tomma ciderflaskor och ett åttiotal tomma ölburkar, samt en påse med fimpar och typ spott i. Mysig brud jag är. Alla gedrunken av mig!
Så strax blir det att panta, gött när jag har ont om pengar och behöver middag ikväll. Alltid något positivt höhö.
Hoppas på sällskap ikväll.

Jag känner mig fortfarande arg på dig, eftersom du ljög så jävla uppenbart..

Så en trevlig lördag önskar jag er! Jag ska försöka göra det bästa av situationen.
Heippa!


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0