11 december 2011.

Storstädat hemma - Check.
Tecknat el-avtal, hemförsäkring samt ansökt om bostadsbidrag till nya lägenheten - Check.
Spenderat 6 timmar i tvättstugan och tvättat upp kläder, handdukar, sängkläder osv. - Check.

Jag har sömnproblem med stora insomningssvårigheter, det är lite jobbigt. Mardrömmarna är jobbiga. Det känns jättetråkigt att jag inte kunde följa med tjejerna på julmarknad. Den sedvanliga ångesten, oron och saknaden är svår.

Men jag kämpar på..

Ser framåt i myrsteg och nu är det flytten som lockar, som troligen kommer att äga rum den 4e januari.
Det kommer bli intressant hur allt kommer kännas och hur jag kommer må. Det sker en förändring, som verkligen behövs i mitt liv.

Vad som också behövs är mat i magen pronto! Affären kallar eller ska man lyxa till det med en pizza kanske, låter gott.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0