4 augusti 2011.

Jag hade inte bara en trevlig dag utan även en väldigt trevlig kväll faktiskt. N bjöd mig på grekisk restaurang och det var supergott. Vi satt ute i kvällssolen och käkade och tog en varsin öl/cider. Mys på hög nivå. Sedan promenerade vi hem till honom där vi myste i flera timmar och tittade på film. Han var väldigt gullig ikväll och gav mig massa fina komplimanger. Något jag verkligen inte är van vid och har sjukt svårt att hantera. Men glad det blir jag :)

Så nu ska jag försöka att inte tänka på allt dåligt och krypa ner med en av mina nya böcker och försöka somna med ett litet leende på mina läppar. Imorgon ska jag hänga med min bästo ett tag och sedan blir det antagligen mer mys med min baby. Han håller tydligen på att ladda ner "värsta grymma filmen" tills imorgonkväll. Återkommer om huruvida den var grym :)

På fredag ska jag försöka att ta itu med ännu fler nyttiga måsten och mot kvällen väntar det kanske grillning eller fest någonstans.

Peace Out och Godnatt Världen.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0