23 augusti 2011.

Fan vad jag hatar att ha migrän. Jag är stel som en pinne, blir andfådd av minsta ansträngning, tycker mig känna att det gör ont i hjärtat, är deprimerad och har värk utav helvete i rygg, axlar, nacke, käkar, ögon, huvud. Spänningsvärk som fan. Försöker massera, försöker röra på mig, ligger på spikmattan, duschar varmt, smörjer in, käkar värktabletter. Inte ett skit hjälper. Var vaken hela natten dels på grund av att det var en väldigt känslomässigt påfrestande dag för mig och dels på grund av att jag omöjligt kunde slappna av med den här smärtan. Och sen illamående på det. SUCK! Gick absolut inte att ta sig till mötet idag, vilket innebär att jag är rätt körd känns det som. Hur fan ska man leva utan några pengar alls. Måste boka om mötet illa kvickt.

Jag måste börja träna. Måste för att öka chanserna att få må bättre. Både fysiskt och psykiskt. Vill så gärna börja gymma igen lite smått. Måste försöka spara pengar som fan, men det är inte så lätt när man knappt har några.

Mycket klagande på mig. Men jag får ju faktiskt ventilera vad fasen jag vill i min blogg och det är såhär jag känner.

På torsdag är det kräftskiva i sumpan. Hoppas jag mår bättre så jag kan ta mig dit då.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0