12 augusti 2011.

Igår avbokade jag undersökningen som skulle gjorts idag. Jag kollade upp vilket datum jag ska ta cellprov. Jag kollade upp varför min stödperson inom soc och min psykolog inte går att nås. Dom är tydligen på semester och båda återkommer på måndag. Ska kontakta dom då. Jag var på arbetsförmedlingen och fick nya inloggningsuppgifter. Jag tog leverprover, tre rör fylldes med blod. På kvällen grillade jag och Cicci med våra pojkvänner. Summa summarum, rätt produktiv dag. Punkt. Idag var jag i rissne och plockade undan posten, vattnade blommorna och tvättade 2 maskiner. Tanken var att nu ikväll dricka lite och vara social. Istället ligger jag i soffan och låter tårarna rinna. Varför gör allt så ont? Imorgon super jag ner mig iallafall, orkar inte vara nykter längre.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0