Otryggt.

Min tillvaro är hemsk. Jag orkar verkligen inte med det här. Men jag försöker och kämpar, för oss ♥

Imorgon blir jag officiellt hemlös. Har inte mycket kvar alls nu känns det som. Det finns två fina pärlor just nu som hjälper på sina sätt och det är jag tacksam för. Men det är svårt och jag är rädd och jag är jätteledsen. Det största sveket av allt, ett sånt svek som inte får ske har skett. Jag sattes till den här världen i onödan känns det just nu som. Ett misstag som tynger och belastar alla. Imorgon har jag en sovplats och dagen efter det också, kanske veckan ut. Men det är svårt och jag har ingen aning om vad som ska hända. Jag har inte ett öre och ingen lösning finns i sikte. Ingen möjlighet eller chans till någon lösning av något slag. Knappt någon vilja ens till någon lösning. Eller lösning och lösning..

Jag saknar dig och tänker på dig hela tiden. Jag sätter på mig dina byxor och din tröja, pussar bilden på dig och säger godnatt. Kryper ihop och försöker känna din doft. Min trygghet. Mitt hjärta.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0