5 år.

Nyss hemkommen efter ett besök hos psykologen. Vi skulle prata i 40 minuter och efter 39,5 minuter bröt jag ihop. Eller tårarna började forsa nerför mina kinder rättare sagt. Berättade om min ilska och min sorg och en hel del om min saknad den här gången och när jag sa högt vad hans hund heter så brast det. Usch vad jag saknar henne... Lilla fina älskade vovvsi ♥ Saknar något fruktansvärt mycket!

Saknar mycket och mest DIG.

Idag är det 5 år sedan den lyckligaste dagen i mitt liv, dagen det blev Du och Jag!
051028 ♥ .. Minns du?
Min kärlek för dig växer starkare för varje dag som går. Jag älskar dig till mitt sista andetag hjärtat.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0