30e oktober 2010.

Gråtit hela dagen. Idag är jag inte ens arg, idag är jag besviken och så jävla sårad. Varför har du och du och du gjort såhär mot mig? Det är inte så konstigt att jag inte har någon självkänsla, du har ju sagt i flera år hur värdelös jag är. Det värsta är att jag tror på dig nu, jag känner mig helt värdelös och jag är helt utan värde.

Jag har aldrig känt mig såhär ledsen förut och då har jag varit fruktansvärt ledsen mångamånga gånger. Hjärtat gör så ont och det blöder. Livet rinner ur mig och jag har ingen lust längre. Orkar inte ens med ett självdestruktivt beteende, vill bara få somna in och aldrig mer vakna igen.

Låt mig få slippa det här nu, jag vill inte längre ju :'(


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0