29e oktober 2010.

Så även vid liv idag..
Gårdagen var hemsk och jag grät hela dagen. Lyckades somna vid tolv av ren utmattning. Vid ungefär 06.30 imorse så vaknade jag av att jag röck till och kippade efter andan, hade svag hjärtklappning och ångest som bara den. Det tar alltid en liten stund för mig att inse hur läget ser ut och när jag väl gör det så brister det. Gråter varenda morgon och varenda kväll. Jag har inte bara psykisk smärta utan även fysisk, jag lovar kan man dö av hjärtesorg så kommer jag att göra det en vacker dag säkert. 

Saknar dig så mycket och är så rädd för att du glider iväg mer och till slut träffar en annan tjej, får upp intresset för någon annan. Tanken på det gjorde att jag grät så mycket idag att jag spydde.. :(

Men nu ska jag överleva även denna jävla fittfredag genom att kämpa, kämpa tills jag blöder. Ta en promenad i mina nya kickass kängor, kedjeröka och handla lite ingredienser till kvällens lasange. Eventuellt en runda till bolaget också för att inhandla lite skön dryck. Ska dock inte dricka mycket idag. Ingen förklaring behövs nog..

Puss o hej leverfuckingkukpastej!


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0