Valborg 2010.

Min helg var wunderbar. Vädret sög förvisso i fredags, så vi var bara ute en liten stund och kollade brasa. Sen gick vi in och partade loss ett jäkla bra tag. Mitt i natten gick vi sen ut med engångsgrillen för att jag hade gett mig fan på att grilla åtminstonde en liiiiten liiiiten korv. Sagt och gjort, högtryckssprutan på glöden och vi fick igång tillräckligt mycket fjutt för att bästis och jag skulle kunna trycka i oss en varsin halvblaskig korv med bröd. Fysjutton vad gott det var, grillat är baske mig godast och det var värt det all the way!

Efter en hel massa spelande och dansande och grillande så var det time for bed. På lördagen åkte jag och älskling ut på filmjakt och kom hem med en drös olika som vi kollade på i soffan och beställde pizza. Riktigt mysigt och riktigt skönt. Bland annat såg vi Avatar igen och dessutom Felon som jag hade sett tidigare. Vi glodde även på en film som handlade om ett sjöodjur, den var bra den med :)

                                            Litet urval av dom cirka 200 picsen som klickades i helgen.
                                                    (Dessvärre en god del inte lämpliga att visa här haha!)









Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0