Trevliga tisdag.

Gårdagen började med en frukost och lite skitsnack på 7 eleven.
Sen drog Cicci och jag till gymmet och powerwalkade lite och efter det hem till henne, dumpa träningsväskorna och dela på en pizza. Som förövrigt var asgod "La gorgonzola", ny favorit!
Mätta och belåtna drog vi sen in till stan och shoppade lite. Jag har köpt upp mig på lite nytt smink, det var verkligen på tiden! Hittade även ett par läckra klackar som föll mig i smaken. Nu ska jag bara öva på att gå i dom haha..

Vi unnade oss en mysig fika på stan och Cicci fyndade ett par råballa zebraskor :D När stan stängde drog vi till kista och vandrade en stund till och när jag kom hem vid halv tio på kvällen var jag minst sagt slut i benen. Ett par toasts, lite Satc och sen sov jag som en stock, skönt att äntligen få sova gott!


 

Kommentarer
Skrivet av: Marre

Åh vad mumsigt det såg ut! Och snygga skor :)

2010-06-14 @ 13:37:22
URL: http://maaarree.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0