Softa söndag.

Okej?!?  
Var min första tanke när jag nyss loggade in på bloggen, har inget minne av det senaste inlägget. Mycket möjligt att det inte ens är jag som har skrivit det, men det verkar lite så trots allt haha. Shit what's up with the minnesluckor nu för tiden? Förstår inte, speciellt inte eftersom jag har festat tokmycket hårdare förut utan dessa mystiska fenomen.. Aja, ingen större skada skedd iallafall.
I fredags var det alltså lite öldrickande med några filurer som stog på kvällsschemat. Vi hade tänkt ha poolparty först men vädergudarna satte sig emot så vi satt inne och lyssnade på massa musik istället.

Dagen efter skickade vi iväg grabbarna för att fixa käk till oss latmaskar och sen kollade vi på film och spelade spel. En skogsprommis med vovvsi hann vi med också :) På kvällen drog jag och älsklingen hem till mig för att ha myskväll med en drös med nya filmer och lite gott att äta. Myspys!

Idag är det alltså söndag och jag har haft konstanta smärtor i magen nästan hela dagen, fast nu börjar det äntligen ge med sig. Jag har knarkat lite alvedon, ätit godis och myst i soffan. Bra medicin tydligen.



Mycket godare än vad det ser ut, det satt fint!


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0