Något offline.

Jaha så har jag inte uppdaterat på ett tag igen. Har överhuvudtaget inte suttit mycket vid datan nu när det har varit fint väder ute. Har överhuvudtaget inte varit hemma mycket på sistonde. Rätt skönt! Min uppdatering lär ju suga i sommar haha, men vem vet..

Den senaste tiden har jag iallafall roat mig (utöver allt vanligt skit) med att träffa Ange och Cicci, knallat runt i solna och stan, varit med familjen och tjackat nya ballerinas, njutit av en glass i city, tränat lite, haft grillfest, köpt en pool på ÖoB, haft tacomys med familj nummer två, njutit av årets första jordgubbar med mera..

I söndags firade vi dessutom nationaldagen på golfängarna. Jag, älskling, Cicci, Robin och Denice spelade minigolf i solen, kul! Sen blev syster hämtad och vi drog till Cicci för att hämta filt och passade på att käka pizza och ta en öl utomhus. Tillbaks till ängarna för att köpa ett flak öl och placera oss för att lyssna på sista bandet som spelade på scenen, Farbror Fläsk haha! Efter en stund fick jag panik av alla fåglar och de andra gav med sig när Billy blev nerskiten av en mås hahaha! Då gick vi till Ör och satt där en stund och snackade skit och några till kom och joinade. Sen drog vi vidare till ett par kompisar för några bärs till och lite mer skitsnack. Runt tvåtiden tog vi taxi hem och spelade lite spel. Tänka sig att en full liten jag vann på frågesport, dock med lite hjälp men det lägger jag ingen vikt vid :D






NU: Lite Sex and the City och min älskade spikmatta!

Kommentarer
Skrivet av: Marre

Den är grym! :D Längesen jag kikade in här förresten.

2010-06-10 @ 15:42:49
URL: http://maaarree.blogg.se/
Skrivet av: ebbaho

Den är jättemysig;)

2010-06-11 @ 19:09:15
URL: http://ebbaho.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0