Äntligen lite sommar.

Entschuldigung för min kassa update här men nu är jag jävligt upptagen här nämnligen hihi.
Inte att blogga om livet utan att leva livet :D Kryssningen var awesome och helgens festande också, bilder kommer senare.. 

Imorgon ska jag träffa ett par sötnosar för lite middag och mys och senare så väntar troligen ett besök på Harry B James. Banditfest ffs och ett av mina favoritband Plan Three spelar wohoo! :D
På midsommarafton ska jag och älskling eventuellt träffa min farsgubbe en stund och sedan möta upp småsyskonen för stor grillfest med pool och stort partytält man kan sitta i om det regnar, super!

Nu ska jag ut i det fina vädret och sola och bada!!! Äntligen lite sommar! :D


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0